Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Katowice, 14 maja 2002
-
VI Warsztaty
„Analiza i prognozowanie zjawisk rynkowych o charakterze niemetrycznym”
Stefan Mynarski
Kwantyfikacja predyktorów jakościowych w analizie wariancji i regresji …9
Małgorzata Rószkiewicz
Ocena skuteczności działań marketingowych na podstawie dekompozycji wskaźnika wykonania planu sprzedaży …27
Józef Garczarczyk, Iwona Olejnik
Metoda delficka i jej trafność w prognozowaniu rozwoju rynku finansowego …35
Adam Sagan
Zmienne jakościowe w modelowaniu strukturalnym …47
Artur Zaborski
Wpływ alternatywnych metod pomiaru preferencji na wyniki skalowania wielowymiarowego …59
Jadwiga Stobiecka
Porządkowy czy interwałowy charakter skal szacunkowych w naukach społecznych …71
Jolanta Perek-Białas, Barbara Worek
Możliwości systematycznej analizy danych jakościowych uzyskanych z wywiadów grupowych …87
Adam Kurzydłowski
Ocena atrakcyjności segmentów rynku z wykorzystaniem algorytmu CHAID …105
Mariusz Łapczyński
Modele predykcyjne w data mining ..115
Krzysztof Jarosz
Zastosowanie analizy logitowej w badaniach sondażowych …127
Mirosława Sztemberg-Lewandowska
Przegląd zastosowań analizy czynnikowej w rozwiązywaniu problemów marketingowych …139
Anna Błaczkowska, Lech Błaczkowski
Analiza wariancji w podejmowaniu decyzji przez firmę …149