Ułatwienia dostępu

Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych

X Warsztaty Metodologiczne

X Warsztaty Metodologiczne

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Jagielloński, Kraków, 22-23 maja 2006

„Badania konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku”

Stefan Mynarski
Dynamiczne właściwości modelowania zjawisk konkurencji

Adam Sagan
Podejście organicystyczne w badaniach konkurencyjności marek na rynku

Mariusz Łapczyński
Analiza koszykowa – metody oceny i sposoby wizualizacji reguł jakościowych

Grażyna Plichta
Hierarchiczne ujęcie czynników ukrytych wpływających na przewagę konkurencyjną wielkopowierzchniowych obiektów handlowych na rynku krakowskim

Jadwiga Stobiecka
Jakość postrzegana jako składnik kapitału marki – dylematy związane z pomiarem

Jolanta Mirek
Segmentacja jako podstawa identyfikacji konkurencyjności wód mineralnych