Ułatwienia dostępu

Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych

XV Warsztaty Metodologiczne

XV Warsztaty Metodologiczne

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Poznań, 17 czerwca 2011

„Metody pomiaru i analizy rynku usług – przydatność i efektywność”

Małgorzata Rószkiewicz, dr Dorota Węziak-Białowolska
Usługi zewnętrzne w kształtowaniu orientacji na wiedzę przedsiębiorstw i stymulacji ich wyników ekonomicznych


Adam Sagan, Jolanta Perek-Białas
Analiza interakcji konsumenckich – podejście strukturalno-sieciowe


Elżbieta Gołata
Percepcja potrzeb w perspektywie przemian demograficznych


Bartłomiej Jefmański
Rozmyty pomiar i analiza jakości usług z wykorzystaniem środowiska R


Sylwester Białowąs
Awersja wobec ryzyka w zachowaniach finansowych


Andrzej Bąk
Segmentacja konsumentów na podstawie preferencji wyrażonych z wykorzystaniem modeli klas ukrytych i programu R


Dariusz Dąbrowski
Segmentacja studentów użytkujących usługi on-line


Krzysztof Błoński
Typologia klientów korzystających z usług świadczonych przez jednostki samorządu terytorialnego


Klaudia Przybysz, Marta Dziechciarz-Duda
Analiza potencjalnych segmentów rynku usług edukacyjnych skierowanych do osób starszych


Jadwiga Stobiecka
Pomiar zachowań konsumentów na rynku usług. Jakość, wartość dla klienta, satysfakcja, zaufanie czy lojalność?


Małgorzata Sej-Kolasa, Mirosława Sztemberg-Lewandowska
Polski rynek pracy – porównanie sytuacji kobiet i mężczyzn


Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Badania jakościowe: metody, nowe podejścia i konteksty badawcze (współautorstwo)


Stanisław Kaczmarczyk
Wybrane metody analizy jakościowej w badaniach marketingowych


Iwona Olejnik
Mystery Shopping w badaniach jakości usług finansowych


Grażyna Golik-Górecka
Metody jakościowo-ilościowe wspomagające strategie marketingowe


Agnieszka Stanimir
Wizualizacja danych tekstowych z wykorzystaniem analizy korespondencji


Grzegorz Kowalewski
Przydatność i efektywność testów koniunktury do pomiaru i analizy rynku usług


Tomasz Olejniczak
Wykorzystanie metody obserwacji w zarządzaniu siecią handlową


Alicja Grześkowiak, Anna Błaczkowska
Zastosowanie wybranych metod analizy wielowymiarowej do oceny efektów kształcenia


Dominika Mirońska
Jak mierzyć hojność – dylematy badawcze w obszarze filantropii w ujęciu międzynarodowym


Piotr Zaborek
Trafność i rzetelność pomiaru postaw w międzynarodowych badaniach marketingowych


Adam Skrzypczak
Zastosowanie skal niesymetrycznych w badaniach satysfakcji klientów


Małgorzata Sej-Kolasa, Mirosława Sztemberg-Lewandowska
Analiza poziomu bezrobocia z wykorzystaniem autokorelacji przestrzennej jednostek administracyjnych


Marcin Szymkowiak, Maciej Beręsewicz
Kilka uwag na temat metod ważenia w badaniach marketingowych z brakami odpowiedzi


Mariusz Łapczyński
Hybrydowe modele asocjacyjne w sprzedaży krzyżowej i uzupełniającej na rynku usług


Mirosława Kaczmarek
Kryteria oceny funkcjonalności witryny internetowej banku przez klientów indywidualnych


Piotr Tarka
Zastosowanie analizy ścieżkowej w modelu LISREL do oceny skuteczności badań marketingowych


Robert Skikiewicz
Deklarowana lojalność a zamiar rezygnacji z usługi bankowej po podwyżce opłat


Tomasz Szubert
Analiza przestrzennego rozmieszczenia placówek handlowych na terenie miasta Poznania z wykorzystaniem analizy sieciowej


Wioletta Wereda
Próba segmentacji klientów usług ze względu na dynamikę więzi nabywcy z firmą na przykładzie rynku telefonii komórkowej w Polsce


Agnieszka Pleśniak
Hojność systemów zabezpieczenia emerytalnego w wybranych krajach – identyfikacja cech usług społecznych


Anna Król
Próba konstrukcji hedonicznego modelu cen usług dostawy Internetu


Wojciech Roszka
Iteracyjne dopasowanie proporcjonalne jako metoda poprawiania jakości wyników w badaniach sondażowych


Marek Mocek
Ocena trafności prognoz koniunktury otrzymanych z testu koniunktury (na przykładzie badań rynku usług bankowych)


Łukasz Skowron, Łukasz Fojutowski
Badanie poziomu motywacji i satysfakcji pracowników z wykorzystaniem modelu ścieżkowego


Marcin Gąsior
Segmentacja konsumentów rynku IT w oparciu o profile związku konsumenta z technologią