Ułatwienia dostępu

Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych

XXII Warsztaty Metodologiczne

XXII Warsztaty Metodologiczne

UMCS, Lublin, 8 czerwca 2018

„Rozwój metod i technik badawczych opartych na technologiach ICT”

Problematyka Warsztatów stanowiła forum wymiany myśli i doświadczeń reprezentantów świata nauki i praktyki w zakresie objętym następującymi obszarami:

  • wirtualizacja metod i technik badawczych
  • nowe metody i techniki badawcze wykorzystujące ICT i ich zastosowania
  • pomiary fizjologiczne z wykorzystaniem ICT
  • pomiary pasywne i ich zastosowania
  • badania przez internet – rozwój technik zbierania danych (także ujęcie retrospektywne)
  • zmiany popularności tradycyjnych i opartych na ICT metod i technik badawczych w badaniach naukowych i stosowanych
  • nowoczesne metody i techniki analizy danych w badaniach marketingowych
  • metodologiczne uwarunkowania stosowania metod i technik badawczych opartych na technologiach ICT
  • dydaktyczne zastosowania metod i technik badawczych wykorzystujących ICT.