Ułatwienia dostępu

Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych

III Warsztaty Metodologiczne

III Warsztaty Metodologiczne

Szkoła Główna Handlowa, Warszawa, 10 maja 1999

„Metody analizy eksperymentu w badaniach marketingowych”

Stefan Mynarski
Analiza układów eksperymentalnych w badaniach rynkowych i marketingowych …7

Grażyna Golik-Górecka
Model sytuacji eksperymentalnej – symulacja …18

Adam Sagan
Zastosowania modeli strukturalnych w analizie danych eksperymentalnych …26

Małgorzata Rószkiewicz
Wykorzystanie analizy dyskryminacji do oceny wyników eksperymentu marketingowego …35

Arkadiusz Ziemba, Wojciech Latusek
Przykład wykorzystania metod sztucznej inteligencji jako nieklasycznego podejścia do analizy dyskryminacyjnej …48

Jadwiga Stobiecka
Zastosowanie skal mocnych w badaniach eksperymentalnych i rynkowych …71

Andrzej Bąk
Zagadnienia pomiaru i wiarygodności pomiaru w metodologii conjoint analysis …91

Jolanta Perek-Białas
Próba wykorzystania eksperymentu w badaniu „nietypowych” preferencji konsumenta …116

Grzegorz Leszczyński, Liliana Nowak
Wybrane źródła i możliwości zbierania informacji przy wykorzystaniu Internetu …130

Edyta Czarnota
Słabe i mocne strony metody badań eksperymentalnych …143