Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wrocław, 15 maja 2003
-
VII Warsztaty
„Badanie czynników wpływających na zachowania podmiotów rynkowych. Analiza interakcji”
Stefan Mynarski
Modele interakcyjne zachowań konkurencyjnych na rynku…9
Małgorzata Rószkiewicz, Robert Kozarski
Wykorzystanie metod bootstrapowych do oceny siły zależności korelacyjnych…24
Eugeniusz Gatnar
Wykorzystanie częściowej metody najmniejszych kwadratów (PLS) w modelach równań strukturalnych…37
Marek Walesiak
Problemy decyzyjne w procesie klasyfikacji zbioru obiektów…52
Jadwiga Stobiecka
Pomiar stabilności opinii respondentów na skalach szacunkowych…72
Adam Sagan, Anna Siwy
Role członków rodziny w procesie dokonywania zakupu – interakcyjna analiza sieciowa…85
Agnieszka Pleśniak
Charakterystyka wybranych modeli zachowań konsumentów…100
Marta Wasiak
Znaczenie marki w decyzjach zakupu produktów homogenicznych…117
Dorota Rozmus
Zastosowanie drzew klasyfikacyjnych i analizy korespondencji w analizie dochodów gospodarstw domowych…126
Bogna Zacny
Zastosowanie SEM w analizie zachowań konsumentów…136
Andrzej Bąk
Metody dyskretnych wyborów w badaniach zachowań konsumentów…150
Aneta Rybicka
Pojęcie użyteczności w teorii zachowań konsumentów…164
Adam Kurzydłowski
Analiza zachowań konsumentów z wykorzystaniem metod detekcji interakcji…177
Agnieszka Stanimir
Przykłady zastosowań analizy korespondencji…185
Bartłomiej Jefmański
Charakterystyka i przykład zastosowania metody analizy dyskryminacyjnej w badaniach marketingowych…197
Mariusz Łapczyński
Detekcja interakcji w drzewach klasyfikacyjnych – próba syntezy…210
Andrzej Kwiatkowski
Wpływ metody imputacji na wyniki analizy numerycznej…222
Klaudia Przybysz
Badanie mobilności zasobów pracy w Polsce…234
Grażyna Golik-Górecka
Macierze portfelowe wyznacznikiem relacji i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw…249