Ułatwienia dostępu

Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych

VII Warsztaty Metodologiczne

VII Warsztaty Metodologiczne

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wrocław, 15 maja 2003

„Badanie czynników wpływających na zachowania podmiotów rynkowych. Analiza interakcji”

Stefan Mynarski
Modele interakcyjne zachowań konkurencyjnych na rynku…9

Małgorzata Rószkiewicz, Robert Kozarski
Wykorzystanie metod bootstrapowych do oceny siły zależności korelacyjnych…24

Eugeniusz Gatnar
Wykorzystanie częściowej metody najmniejszych kwadratów (PLS) w modelach równań strukturalnych…37

Marek Walesiak
Problemy decyzyjne w procesie klasyfikacji zbioru obiektów…52

Jadwiga Stobiecka
Pomiar stabilności opinii respondentów na skalach szacunkowych…72

Adam Sagan, Anna Siwy
Role członków rodziny w procesie dokonywania zakupu – interakcyjna analiza sieciowa…85

Agnieszka Pleśniak
Charakterystyka wybranych modeli zachowań konsumentów…100

Marta Wasiak
Znaczenie marki w decyzjach zakupu produktów homogenicznych…117

Dorota Rozmus
Zastosowanie drzew klasyfikacyjnych i analizy korespondencji w analizie dochodów gospodarstw domowych…126

Bogna Zacny
Zastosowanie SEM w analizie zachowań konsumentów…136

Andrzej Bąk
Metody dyskretnych wyborów w badaniach zachowań konsumentów…150

Aneta Rybicka
Pojęcie użyteczności w teorii zachowań konsumentów…164

Adam Kurzydłowski
Analiza zachowań konsumentów z wykorzystaniem metod detekcji interakcji…177

Agnieszka Stanimir
Przykłady zastosowań analizy korespondencji…185

Bartłomiej Jefmański
Charakterystyka i przykład zastosowania metody analizy dyskryminacyjnej w badaniach marketingowych…197

Mariusz Łapczyński
Detekcja interakcji w drzewach klasyfikacyjnych – próba syntezy…210

Andrzej Kwiatkowski
Wpływ metody imputacji na wyniki analizy numerycznej…222

Klaudia Przybysz
Badanie mobilności zasobów pracy w Polsce…234

Grażyna Golik-Górecka
Macierze portfelowe wyznacznikiem relacji i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw…249