Ułatwienia dostępu

Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych

VI Warsztaty Metodologiczne

VI Warsztaty Metodologiczne

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Katowice, 14 maja 2002

„Analiza i prognozowanie zjawisk rynkowych o charakterze niemetrycznym”

Stefan Mynarski
Kwantyfikacja predyktorów jakościowych w analizie wariancji i regresji …9

Małgorzata Rószkiewicz
Ocena skuteczności działań marketingowych na podstawie dekompozycji wskaźnika wykonania planu sprzedaży …27

Józef Garczarczyk, Iwona Olejnik
Metoda delficka i jej trafność w prognozowaniu rozwoju rynku finansowego …35

Adam Sagan
Zmienne jakościowe w modelowaniu strukturalnym …47

Artur Zaborski
Wpływ alternatywnych metod pomiaru preferencji na wyniki skalowania wielowymiarowego …59

Jadwiga Stobiecka
Porządkowy czy interwałowy charakter skal szacunkowych w naukach społecznych …71

Jolanta Perek-Białas, Barbara Worek
Możliwości systematycznej analizy danych jakościowych uzyskanych z wywiadów grupowych …87

Adam Kurzydłowski
Ocena atrakcyjności segmentów rynku z wykorzystaniem algorytmu CHAID …105

Mariusz Łapczyński
Modele predykcyjne w data mining ..115

Krzysztof Jarosz
Zastosowanie analizy logitowej w badaniach sondażowych …127

Mirosława Sztemberg-Lewandowska
Przegląd zastosowań analizy czynnikowej w rozwiązywaniu problemów marketingowych …139

Anna Błaczkowska, Lech Błaczkowski
Analiza wariancji w podejmowaniu decyzji przez firmę …149