Ułatwienia dostępu

Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych

VIII Warsztaty Metodologiczne

VIII Warsztaty Metodologiczne

Szkoła Główna Handlowa, Warszawa, 5 maja 2004

„Identyfikacja struktur rynkowych: pomiar – modelowanie – symulacja”

Stefan Mynarski
Identyfikacja struktur przestrzennych elementów rynkowych…11

Mariusz Łapczyński
Charakterystyka wielowymiarowych metod do wewnętrznej analizy struktur rynkowych…19

Adam Sagan, Anna Siwy
Makiawelizm konsumencki a struktury rynkowe – zastosowanie modelu kompleksowej analizy czynnikowej TUCKALS 3…35

Małgorzata Rószkiewicz, Ewa Wędrowska
Datalogiczna koncepcja ilości informacji strukturalnej w analizie zależności…49

Józef Dziechciarz
O możliwości doskonalenia polityki cenowej przy pomocy metody conjoint measurement oraz regresji hedonicznej…63

Andrzej Bąk
Pomiar, modelowanie i symulacja preferencji z wykorzystaniem metod dekompozycyjnych…79

Iwona Kasprzyk
Modele log-liniowe w badaniu preferencji konsumentów…91

Justyna Wilk, Marcin Pełka
Dane symboliczne w zagadnieniu klasyfikacji…103

Bartłomiej Jefmański
Zastosowanie analizy dyskryminacyjnej do profilowania segmentów na przykładzie rynku usług bankowych…121

Mirosława Kaczmarek
Problemy doboru zmiennych w segmentacji rynku prowadzonej z wykorzystaniem analizy skupień…133

Anna Król
Rozkłady alfa-stabilne w analizie rynków papierów wartościowych. Problemy estymacji…147

Aneta Rybicka
Metody prezentacji danych do pomiaru preferencji konsumentów metodami dekompozycyjnymi…161

Sylwester Białowąs, Łukasz Strączkowski
Użyteczność cech a pomiar na różnych typach skal – studium przypadku…173

Jadwiga Stobiecka
Wpływ obserwacji nietypowych na ocenę stabilności opinii respondentów (na przykładzie usług bankowych)…179

Andrzej Kwiatkowski
Problem wariancji w analizie danych niepełnych…201