Adiunkt badawczo-dydaktyczny, Tutor (Certyfikat Nr XVII ST/373/2020/3); Prowadzi zajęcia z badań marketingowych, projektowania badań marketingowych, badań rynkowych i marketingowych, analizy rynku.
Zainteresowania naukowe dotyczą głównie roli, znaczenia i istoty zaufania w kształtowaniu relacji oraz w procesie dokonywania transakcji. Obszar zainteresowań badawczych obejmuje w szczególności zagadnienia dotyczące preferencji i zachowań konsumentów w e-commerce, czynników kształtujących zaufanie pomiędzy uczestnikami rynku (ze szczególnym uwzględnieniem rynku B2C), narzędzi wykorzystywanych do jego budowania pomiędzy podmiotami oraz stosowanych instrumentów marketingowych w kształtowaniu relacji w procesie realizacji transakcji w trybie tradycyjnym oraz online.
Koordynator, uczestnik wielu projektów badawczych dotyczących m.in. wspierania rozwoju przedsiębiorczości oraz czynników determinujących zachowania konsumentów na rynku B2C, m.in.:
Uczestnik projektu naukowo-badawczego pt. „Uwarunkowania i czynniki wpływające na trwałość postaw podmiotów indywidualnych w relacjach do pozostałych interesariuszy w warunkach niepewności i ryzyka wynikających z zagrożeń spowodowanych wstrząsem egzogenicznym” (Nr: G-REV-17-2-2020); Realizacja w ramach projektu pt.: „Społeczno-gospodarcze konsekwencje czwartej rewolucji przemysłowej”. Projekt finansowany w ramach programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego „Regionalna Inicjatywa Doskonałości”; Nr projektu: 021/RID/2018/19; (2019-2022)
Uczestnik międzynarodowego projektu realizowanego w ramach programu Erasmus+ pt.: Project Inovation and Continuing Education in Destination Management, DEMINA, Contract No 2020-1-CZ01-KA202-078343
Koordynator projektu pt.: „Akcelerator Biznesu”; Projekt realizowany przez Fundację Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ramach Działania 6.2.”Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia; POKL.06.02.00-12-027/12; (2013 – 2015)
Koordynator projektu pt.: „Świętokrzyska Szkoła Biznesu – SPIN OFF, SPIN OUT”; Projekt realizowany przez Fundację Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ramach Działania 8.2. Transfer wiedzy; 8.2.1 Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw; Beneficjenci ostateczni – studenci z woj. świętokrzyskiego; WND-POKL/8.2.02.01-26-027/10;(2012 – 2013)
Koordynator projektu pt.: „Uniwersyteckie Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości Akademickiej”; Projekt realizowany przez Fundację Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ramach Działania 8.2. Transfer wiedzy; 8.2.1 Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw POKL/8.2.1/I/09; Beneficjenci ostateczni – studenci z woj. małopolskiego; WND.POKL.08.02.01.-12-027/9; (2009 – 2011)
Uczestnik międzynarodowego projektu badawczego pt.: „Project SCOUT: Destination manager for Small Capital Of cUITure”, Program „Uczenie się przez całe życie”/Program sektorowy LLP LEONARDO DA VINCI realizowany przez Partnerów z Wielkiej Brytanii (ATCM Association of Town and City Management Londyn), Szwecji (Svenska Stadskarnor AB Malmo), Czech (Krajska Hospodarska Komora Stredbi, Pribram; Czech It-Institute for Strategic Studies on Tourism Praga), Turcji (Okul Yoneticileri Degredi. Konya), Grecji (VCT ENDYSI) i Polski (Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie); (2013-2015)
Uczestnik trzynastu projektów POKL współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, pełniący m.in. stanowiska specjalisty ds. baz danych oraz monitoringu realizowanych projektów (2006 – 2015)
Uczestnik (współautor) piętnastu projektów naukowo – badawczych (2005-2015) oraz wykonawca (autor) projektu pt.: Determinanty wyboru wielkopowierzchniowych placówek handlowych przez konsumentów na rynku (grant indywidualny KBN Nr 2 HO2C 087 25); (2003- 2005)
Na stronach internetowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie są stosowane pliki "cookies" zgodnie zPolityką prywatności.