W sali 216 w pawilonie A otwarto nową pracownię komputerową
Rezultatem wieloletnich starań – w listopadzie 2023 r. – było uruchomienie pierwszej w UEK Pracowni Badań Marketingowych. Otwarcie pracowni jest efektem inicjatywy zgłoszonej kilka lat temu przez Prof. dr hab. Jana W. Wiktora i starań trzech katedr: Katedry Marketingu, Katedry Handlu i Instytucji Rynkowych oraz Katedry Analizy Rynku i Badań Marketingowych, a także władz naszej Uczelni – w szczególności Pana Rektora Prof. UEK dr hab. Stanisława Mazura oraz Dyrektora Departamentu Zasobów i Rozwoju mgr Adama Leszkiewicza. Przedsięwzięcie zrealizowano przy wsparciu środków z projektu POWER 3.5 pn. „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie”. W oficjalnym otwarciu pracowni wzięli udział: Prof. UEK dr hab. Stanisław Mazur, mgr Adam Leszkiewicz, Prof. dr hab. Jan W. Wiktor, Prof. dr hab. Adam Sagan, Prof. UEK dr hab. Jarosław Plichta oraz Prof. UEK dr hab. Katarzyna Sanak-Kosmowska. Pracownia dysponuje 12 stanowiskami komputerowymi oraz 10 miejscami seminaryjnymi do pracy zdalnej. Jest wyposażona w ekran prezentacyjny, access point WIFI oraz dedykowane oprogramowanie do badań i symulacji marketingowych: FaceReader – analiza twarzy, STATA – pakiet narzędzi statystycznych do badań ilościowych, Prosuite Provalis – pakiet do badań jakościowych oraz iPresso – platforma do automatyzacji procesów marketingowych.