
12 czerwca 2025 roku odbędzie się kolejna edycja Uniwersjady Marketingu 2025 pt. „Komunikacja rynkowa w zmieniającym się otoczeniu – wyzwania i trendy”. Patronat honorowy nad Uniwersjadą objął JM Rektor, prof. UEK dr hab. Bernard Ziębicki.
Uniwersjada Marketingu-Konferencja plakatowa stanowi płaszczyznę dydaktycznego współzawodnictwa zespołów studenckich w obszarze komunikacji marketingowej. Misją Uniwersjady jest pobudzenie i zainteresowania i podniesienie poziomu wiedzy, kompetencji i umiejętności studentów w zakresie marketingu. Formą realizacji tej misji są szczególne zawody dydaktyczne, pozwalające na konfrontację swoich osiągnięć w środowisku akademickim na arenie międzyuczelnianej.
Uczestniczyć w nich będą zespoły z trzech uniwersytetów – UE w Krakowie, Uniwersytetu Jagiellońskiego i Akademii Górniczo-Hutniczej, skupiające studentów polskich, ukraińskich i białoruskich. Szczególne znaczenie ma przypadający w roku bieżącym jubileusz 100. lecia UEK w Krakowie.
Uniwersjada została przewidziana jako swoiste zawody sportowe w marketingu,
w których studenci będą konkurować przedstawiając wykonywane przez cały semestr plakaty (postery) o charakterze naukowo-dydaktycznym. W ramach tego konkursu, zostaną wybrani zwycięzcy najlepszego plakatu. Zawody Uniwersjady będą rozgrywane w oparciu
o postanowienia opracowanego Regulaminu. Ich szczególnym wyrazem są zasady fair play, uczciwości i etyki rywalizacji.
Patronem instytucjonalnym Uniwersjady będzie, jak co roku, Fundacja UEK oraz Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu.
Więcej o Uniwersjadzie można znaleźć na stronie https://konferencjaplakatowamikr.uek.krakow.pl/