Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu (1998), doktor habilitowany w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości (2022); pracuje na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych; członek Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu; certyfikowany Tutor I Stopnia
Obszary badawcze: marketing, zarządzanie marketingiem, kontrola marketingu, zachowania konsumentów, współczesne koncepcje marketingu
Dorobek naukowy: autor ponad 100 publikacji (monografia, rozdziały w monografiach, artykuły w czasopismach drukowanych i elektronicznych, redakcje) z zakresu marketingu i zarządzania, wydanych w Polsce, państwach europejskich, Stanach Zjednoczonych; współuczestnik zespołu Katedry Marketingu UEK (wcześniej Akademii Ekonomicznej) w realizacji kilkunastu projektów naukowo-badawczych, autor analiz i raportów z badań poświęconych różnym problemom z obszaru zarządzania marketingiem
Aktywność dydaktyczna: wykładowca zagadnień związanych z marketingiem na poziomie studiów licencjackich, magisterskich i podyplomowych w UEK oraz wielu polskich uczelniach publicznych i niepublicznych; promotor kilkuset prac dyplomowych (licencjackich, magisterskich, podyplomowych)
Prywatnie: mąż i ojciec; domator; aktywny chórzysta i tenisista.
Na stronach internetowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie są stosowane pliki "cookies" zgodnie zPolityką prywatności.