Pracuje na stanowisku profesora dydaktycznego uczelni. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół zagadnień związanych z: marketingiem usług (szczególnie problematyką związaną z kształtowaniem ich jakości) oraz marketingu społecznego i społecznej odpowiedzialności biznesu.
Jest Autorem licznych publikacji naukowych oraz współautorem książek z zakresu marketingu usług i marketingu społecznego.
W trosce o rozwój swoich kompetencji dydaktycznych ukończyła liczne kursy realizowane w ramach projektów Uczelniany HUB Dydaktyczny 1.0 i 2,0 w tym 60 godzinny kurs na temat gier i gamifikacji oraz możliwości ich zastosowania w dydaktyce, a także 120 godzinny kurs w zakresie projektowania i prowadzenia akademickich kursów on-line.
Jest pełnomocnikiem Katedry Marketingu do spraw osób z niepełnosprawnością.
Na stronach internetowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie są stosowane pliki "cookies" zgodnie zPolityką prywatności.