Pracownik dydaktyczny w Katedrze Marketingu w Kolegium Nauk o Zarządzaniu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Zatrudniony w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie od 1995 r.
Prowadzi zajęcia dydaktyczne z przedmiotów marketingowych w j. polskim i j. angielskim: m.in.:
Podstawy marketingu,
Marketing dóbr i usług kultury,
Zarządzanie marką,
Strategie produktu,
Marketing produktów innowacyjnych – na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych.
Prowadził także wykłady z Marketingu kultury dla studentów studiów podyplomowych UJ, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, a także na Uniwersytecie Ekonomicznym w Pradze (Czechy) i Uniwersytecie w Fuldzie (Niemcy).
Zainteresowania naukowe: marketing kultury, branding, strategie produktu, marketing usług.”
Na stronach internetowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie są stosowane pliki "cookies" zgodnie zPolityką prywatności.