Ułatwienia dostępu

Katedra Marketingu

Mariusz Kuziak

dr Mariusz Kuziak

Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie. W Katedrze Marketingu rozpoczął pracę (jako stażysta) na ostatnim roku studiów. Obecnie zatrudniony na stanowisku adiunkta dydaktycznego.

Jest autorem kilkudziesięciu publikacji naukowych, uczestnikiem kilkunastu projektów badawczych, promotorem blisko stu prac dyplomowych. W czasie pracy na uczelni pełnił rolę sekretarza i członka komisji programowo-dydaktycznych dla kierunków studiów, pełnomocnika Rektora ds. systemu antyplagiatowego, przewodniczącego i członka komitetu organizacyjnego kilku konferencji.

Był członkiem zespołów ekspertów w panelu tematycznym HS4 w ramach konkursów na finansowanie projektów badawczych ogłaszanych przez Narodowe Centrum Nauki. Jest recenzentem prac dyplomowych w konkursie organizowanym przez Polskie Towarzystwo Naukowe Marketingu (którego jest członkiem). Był członkiem Rady Badania oraz Stałego Zespołu Metodologicznego przy spółce Polskie Badania Internetu.

Zainteresowania naukowe koncentrują się w obszarze marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru marki i jej wizerunku, psychologii zachowań konsumenta oraz nowych technologii w marketingu – przede wszystkim obszaru marketingu internetowego.