Ułatwienia dostępu

Katedra Marketingu

Magdalena Dołhasz

dr Magdalena Dołhasz, prof. UEK

Dr Magdalena DOŁHASZ ukończyła studia na kierunku Planowanie i Finansowanie Gospodarki Narodowej Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Jest doktorem nauk o zarządzaniu, pracuje na stanowisku profesora uczelni w Katedrze Marketingu.

W ramach swoich zainteresowań naukowych zajmuje się komunikacją marketingową, instrumentami i modelami w szczególności segmentem seniorów i wpływem komunikacji marketingowej na ich decyzje zakupowe. W ostatnich  latach przygotował kilkadziesiąt publikacji, w tym monografię, artykuły, rozdziały w monografiach wydane w wydawnictwach o zasięgu ogólnopolskim. Włącza się do badań prowadzonych w Katedrze Marketingu oraz prowadzi własne badania naukowe w ramach zainteresowań naukowych w szczególności dotyczących postaw seniorów wobec komunikacji marketingowej.

Prowadzi szeroką działalność dydaktyczną oraz stale podnosi swoje kompetencje dydaktyczne szkoląc się w zakresie nowych metod dydaktycznych. Jest certyfikowanym tutorem, ma również certyfikat z zakresu prowadzenia kursów e-learningowych (uczestniczyła w trzysemestralnym projekcie unijnym „HUB Dydaktyczny” w latach 2018-2019).

W ramach dydaktyki prowadzi również zajęcia na Uniwersytecie Trzeciego Wieku oraz Uniwersytecie Dziecięcym UEK. Od wielu lat współpracuje z Krakowską Szkołą Biznesu UEK pełniąc funkcję dyrektora studiów podyplomowych kierunku „Europejskie Studia Menedżerskie typu MBA.

Jest pomysłodawczynią i organizatorką dydaktyczno-naukowych konferencji plakatowych, które od 6 lat w czerwcu gromadzą zarówno studentów kierunku MiKR UEK jak też studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego i Akademii Górniczo-Hutniczej, obecnie od 2022 roku przemianowanych na Uniwersjady Marketingu.

Aktywnie włącza się w działalność organizacyjną Uczelni i Katedry Marketingu. Była członkiem Senatu Uniwersytetu Ekonomicznego w kadencji 2012-2016, dwukrotnie była członkiem Rady Wydziału Zarządzania: jako przedstawiciel grupy adiunktów, asystentów i starszych wykładowców (2012-2016) oraz jako przedstawiciel Międzyuczelnianego Związku Zawodowy Pracowników Nauki (2016-2020). Jest członkiem Komisji Rektorskiej ds. Bytowych, Zdrowotnych i Kulturalnych Pracowników (dwie kadencje 2012-2016, 2016-2020 oraz obecnie 2020-2024), członkiem Senackiej Komisji Wydawniczej (obecnej kadencji 2020-2024) oraz sekretarzem kierunku Marketing i Komunikacja Rynkowa.