Absolwent kierunków Marketing i komunikacja rynkowa oraz Turystyka i rekreacja na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. W swoim życiu zawodowym zgłębia teorię, inspirując się praktyką biznesu, analizując tajniki zachowań konsumenta na ścieżce zakupowej. Zdobytą wiedzę wykorzystuje w dydaktyce, jak również w działalności badawczej, czego efektem są publikacje naukowe oraz udział w konferencjach. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z e-commerce oraz budowaniem lojalności nabywcy w środowisku omnichannel. Uważa, że transformacja cyfrowa jest nieodłącznym elementem życia społecznego, a współczesna komunikacja marketingowa musi się elastycznie dostosować do postępujących zmian, aby sprostać oczekiwaniom i potrzebom odbiorców. W związku z tym stara się nieustannie podnosić swoje kompetencje w tym obszarze, śledząc i analizując trendy oraz wykorzystując swoje obserwacje w praktyce.
Na stronach internetowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie są stosowane pliki "cookies" zgodnie zPolityką prywatności.