Asystentka w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, członkini Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, dyrektor programowy kierunku Digital Marketing w Krakowskiej Szkole Biznesu. Pełni funkcję opiekuna Koła Naukowego KolMark.
Jest absolwentką studiów na kierunku Marketing i komunikacja rynkowa na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz Zarządzanie: Psychologia w zarządzaniu na Uniwersytecie Jagiellońskim. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w firmie z branży IT, gdzie miała praktyczną styczność z projektami dotyczącymi technologii cyfrowych w biznesie.
Zainteresowania badawcze: wykorzystanie nowych technologii w komunikacji marketingowej, psychologia zachowań konsumenta, społeczna odpowiedzialność biznesu, zrównoważony rozwój.
Dorobek naukowy: swoje badania prezentowała na wielu konferencjach naukowych, zarówno w kraju, jak i poza jego granicami. Jest również autorką kilkudziesięciu publikacji naukowych dotyczących zastosowania nowych technologii w różnych obszarach marketingu-mix, ścieżki zakupowej klienta oraz wyrównywania szans.
Aktywność dydaktyczna: prowadzi zajęcia na studiach licencjackich, magisterskich oraz podyplomowych z przedmiotów takich jak marketing międzynarodowy, marketing społeczny, marketing cyfrowy, marketing usług, psychologia zachowań konsumenta czy zarządzanie relacjami z klientem. Stara się nieustannie pogłębiać swoje kompetencje, aby prezentować aktualne i ciekawe treści w angażujący sposób. Jest obecnie opiekunką Koła Naukowego Marketingu KolMark i chętnie pomaga studentom w rozpoczęciu aktywności badawczej oraz wspiera ich rozwój praktycznych umiejętności.
Zainteresowania pozazawodowe: lubi podróżować, odkrywając nowe, interesujące miejsca, interesuje się kulturą i sztuką.
Na stronach internetowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie są stosowane pliki "cookies" zgodnie zPolityką prywatności.