Doktor habilitowany nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, profesor UEK w Katedrze Marketingu
Jest autorem kilkudziesięciu publikacji naukowych. Posiada doświadczenie w pracy biznesowej oraz badawczej. Interesuje się marketingiem jako sferą poznania naukowego: metodyką badań marketingu, integracją ścieżek metodycznych, podejściem interpretacyjnym w badaniach. Jego przedmiotem zainteresowań są współczesne koncepcje marketingowe – sposób ich wyodrębniania, analizy i oceny. Naukowo oraz dydaktycznie zajmuje się zachowaniami konsumentów, w szczególności ewolucją zachowań i determinantami je kształtującymi;
Jest biernym i czynnym pasjonatem tenisa ziemnego, ogrodu, a także różnego rodzaju aktywności typu DIY: majsterkowania, przetworów owocowych i warzywnych (stałych i płynnych).
Na stronach internetowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie są stosowane pliki "cookies" zgodnie zPolityką prywatności.