Praca i zarządzanie ludźmi wobec wyzwań nowej normalności
- O konferencji
- Program
- Terminy
- Opłaty
- Partnerzy
W obszarze zarządzania ludźmi pojawiło się w ostatnim okresie szereg wyzwań. Wynikają one z postępujących zmian w zakresie technologii, nowych modeli biznesowych, jak i innych czynników o charakterze demograficznym, gospodarczym i politycznym oraz skutków pandemii Covid-19. Wyłaniająca się w ich wyniku odmienna sytuacja, w której przychodzi funkcjonować organizacjom może być określona mianem „nowej normalności”, rozumianej jako stan do którego systemy gospodarcze, społeczne i polityczne dochodzą po kryzysie i który to stan różni się od sytuacji sprzed kryzysu. Znajduje ona swoje odzwierciedlenie również w sferze pracy i zarządzania ludźmi, skłania do postawienia pytania o kierunki rozwoju dominującego w ostatnich latach modelu zarządzania zasobami ludzkimi, ukierunkowanego na tworzenie i dostarczanie wartości dla interesariuszy. Czy będzie się on rozwijał w kierunku umacniania roli kapitału ludzkiego wpisującego się w scenariusz budowania społeczeństwa dobrobytu, wzrostu czasu wolnego, rozwoju pracowników wiedzy i innych osób aktywnych zawodowo? Czy też obserwowane przekształcania pracy niosą ze sobą ryzyko, że tworzenie wartości może zmienić się w ekstrakcję wartości i spowodować dryf zzl w kierunku aktywności związanych z outsourcingiem pracy, zarządzaniem nadmiarem zatrudnienia, ograniczaniem systemów świadczeń pracowniczych, promowaniem peryferyjnego zatrudnienia?
Przed teorią i praktyką zarządzania ludźmi pojawia się wyzwanie jak przekonywująco pokazać w organizacjach strategiczne znaczenie inwestycji w kapitał ludzki w warunkach wpływu wspomnianych wcześniej czynników kontekstowych oraz rozwijać systemy pracy i zatrudnienia wspierające tworzenie trwałych wartości dla interesariuszy w nowym ekosystemie HR.
Pełne i aktualne informacje dostępne są na stronie Konferencji:
KLIKNIJ ABY PRZEJŚĆ NA STRONĘ KONFERENCJI.
Cele konferencji
- wymiana poglądów na temat zmian zachodzących w obszarze pracy i zarządzania ludźmi
- przedstawienie wyników badań prowadzonych w różnych ośrodkach naukowych
- dyskusja na przyszłymi kierunkami badań naukowych i doskonalenia praktyki zarządzania ludźmi
- integrowanie środowiska naukowego zajmującego się problemami pracy i zarządzania ludźmi.
Obszary tematyczne konferencji
- Zewnętrzny i wewnętrzny kontekst zarządzania zasobami ludzkimi
- Rynek pracy, stosunki pracy, migracje, generacje
- Praca i zatrudnienie w warunkach, cyfryzacji, sztucznej inteligencji i gig-economy
- Architektura funkcji HR, role i kompetencje specjalistów HR, centra usług wspólnych, centra eksperckie, HR Business Partner, konsulting, e-zzl
- Zrównoważone zarządzanie zasobami ludzkimi: aspekty ekonomiczne, społeczne i ekologiczne
- Efektywność i rezyliencja w zzl
- Rekrutacja, selekcja, onboarding
- Rozwój zasobów ludzkich: szkolenia, talenty, kariery
- Systemy wynagrodzeń: wynagrodzenia stałe, ruchome, benefity, total rewards
- Retencja i rotacja pracowników
- Analityka HR, audyt, controlling
- Warunki pracy, zdrowie, dobrostan, równowaga praca – życie, stres
- Marka pracodawcy
- Zachowania organizacyjne: zmiany, konflikty, komunikowanie się, przywództwo
- Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi
- Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi
- Różnorodność i inkluzywność
- Zjawiska dysfunkcjonalne w obszarze zzl
- Innowacje w zzl
- Wyzwania edukacyjne w obszarze zzl
XII Zjazd Katedr ZZL odbędzie się w dniach 6-7 lipca 2023 roku. Obrady będą odbywały się na terenie Kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie – ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków.
Pełne i aktualne informacje dostępne są na stronie Konferencji:
KLIKNIJ ABY PRZEJŚĆ NA STRONĘ KONFERENCJI.
Kalendarium:
do 23 stycznia 2023 r. – rejestracja uczestników i zgłaszanie referatów
31 stycznia 2023 r. – akceptacja zgłoszonych abstraktów
do 28 lutego 2023 r. – wniesienie opłaty konferencyjnej
do 17 kwietnia 2023 r. – nowy, ostateczny i nieprzekraczalny termin przesyłania tekstów referatów
Pełne i aktualne informacje dostępne są na stronie Konferencji:
KLIKNIJ ABY PRZEJŚĆ NA STRONĘ KONFERENCJI.
Opłata konferencyjna:
Udział w Konferencji z publikacją – 1650 zł
Tylko publikacja, bez udziału w Konferencji – 1000 zł
Udział w Konferencji bez publikacji – 1000 zł
Pełna opłata obejmuje: materiały konferencyjne, koszty publikacji, catering, uczestnictwo w uroczystej kolacji. Opłata nie obejmuje kosztu noclegów. Powyższa opłata dotyczy sytuacji, w której uczestnik finansuje udział w konferencji ze środków publicznych poświadczając to stosownym oświadczeniem przesyłanym po rejestracji na adres fundacja@uek.krakow.pl. W pozostałych sytuacjach do opłat doliczany jest VAT w wysokości 23%. Wówczas opłaty przedstawiają się następująco:
Udział w Konferencji z publikacją – 2029,5 zł
Tylko publikacja, bez udziału w Konferencji – 1230 zł
Udział w Konferencji bez publikacji – 1230 zł
Opłaty prosimy wnosić na konto:
Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków
Bank: BNP Paribas Bank Polska S.A.
SWIIFT: PPABPLPK
Nr rachunku: 20 1600 1013 1821 3894 5000 0015
W tytule przelewu prosimy podać: ZZL, Imię_Nazwisko (uczestnika, uczestników)
Pełne i aktualne informacje dostępne są na stronie Konferencji:
KLIKNIJ ABY PRZEJŚĆ NA STRONĘ KONFERENCJI.