Accessibility Tools

Department of Market Analysis and Marketing Research

Publications

Publications

Aukcje dzieł sztuki na świecie i w Polsce Tendencje i kierunki rozwoju​

Joanna Białynicka-Birula
2023

Szoki egzogeniczne a kształtowanie relacji na rynku B2C z perspektywy struktury wartości konsumentów

Adam Sagan, Jarosław Plichta, Grażyna Plichta
2023

Analiza ścieżkowa w badaniach marketingowych​

Adam Sagan
2018

Metodologia badań ekonomicznych​

Adam Sagan
2016

Międzynarodowy handel dziełami sztuki w Unii Europejskiej. Podejście grawitacyjne i sieciowe​

Joanna Białynicka-Birula
2014

Hybrydowe modele predykcyjne w marketingu relacji

Mariusz Łapczyński
2016

Drzewa klasyfikacyjne i regresyjne w badaniach marketingowych​

Mariusz Łapczyński
2015

Opcje jako instrumenty ograniczania ryzyka cen akcji : problemy optymalizacji ​

Ryszard Węgrzyn
2013

Modele pomiaru jakości marketingowej produktów

Jadwiga Stobiecka
2010