Adiunkt w Katedrze Handlu i Instytucji Rynkowych, doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości. Absolwentka studiów doktoranckich i magisterskich Politechniki Częstochowskiej Wydziału Zarządzania w Instytucie Marketingu. Uczestniczyła w blisko 90 konferencjach tak międzynarodowych, jak i ogólnopolskich, a także jest autorką co najmniej 70 publikacji naukowych na temat marketingu, zarządzania i ekonomii, z uwzględnieniem koncepcji zrównoważonego rozwoju i innowacji w działalności biznesowej. Doświadczenie dydaktyczne zdobywała w Katedrze Marketingu Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, w Katedrze Ekonomii i Finansów Wydziału Prawa i Ekonomii Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego w Częstochowie, jak również w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, której była sekretarzem. W latach 2019-2022, pracując jako adiunkt Wydziału Prawa i Ekonomii Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego w Częstochowie, była pełnomocnikiem dziekana ds. kierunków ekonomicznych, współtworząc dwa kierunki studiów magisterskich, jak również opiekunem praktyk studenckich. Ponadto była członkiem zespołu, który otrzymał grant NCN w kategorii „Doskonała nauka – Wsparcie konferencji naukowych”. Poza pracą dydaktyczno-naukową związana jest ze wsparciem biznesowej działalności międzynarodowej i międzykulturowej.
Prowadzone przedmioty:
– Badania marketingowe
– Marketing
– Marketing usług kosmetycznych
– Marketing partnerski w handlu i dystrybucji
– Marketing samorządów terytorialnych
– Marketing międzynarodowy
– Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem
– Zrównoważona działalność promocyjna przedsiębiorstw
– Nowe trendy w marketingu
– Zachowania nabywców
– Public relations
– Seminarium magisterskie
– Podstawy zarządzania i marketingu w turystyce
– Podstawy organizacji i zarządzania
– Systemy wynagradzania w przedsiębiorstwie
– Zarządzanie
– Zarządzanie sprzedażą
– Zarządzanie strategiczne
– Zarządzanie zasobami ludzkimi
– Zarządzanie jakością
– E-biznes
– Podstawy ekonomii
– Bezpieczeństwo ekonomiczne
– Rachunkowość
– Logistyka w bezpieczeństwie
– Logistyka
– Normalizacja i zarządzanie jakością w logistyce
– Projektowanie systemów i procesów logistycznych
– Matematyczne teorie podejmowania decyzji
Zainteresowania badawcze:
Specjalizuje się w tematyce ekonomii i zrównoważonego rozwoju, ze szczególnym uwzględnieniem innowacji i kreatywności w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw.
W swoich badaniach naukowych koncentruje się na wdrażaniu aspektów zrównoważonego rozwoju do działalności biznesowej organizacji, planowaniu strategii, tworzeniu modelowych rozwiązań w celu skutecznej implementacji analizowanej idei, jak również analizą zachowań nabywców, będących odpowiedzią na wdrażane prospołeczne i proekologiczne innowacje przedsiębiorstw.