CEL STRATEGICZNY |
|
CELE OPERACYJNE |
|
Działania i aktywności ukierunkowane na realizację celów operacyjnych:
- Wspieranie rozwoju kompetencji dydaktycznych pracowników
- Identyfikacja potrzeb rozwojowych pracowników w zakresie kompetencji dydaktycznych
- Współpraca z Działem Jakości Kształcenia w zakresie przygotowywania programów rozwojowych dla pracowników
- Wspieranie inicjatyw ukierunkowanych na przygotowywanie publikacji dydaktycznych i promowanie dorobku dydaktycznego pracowników
- Rozwój współpracy międzynarodowej i mobilności zagranicznej pracowników
- Wprowadzanie i usprawnianie procesów ukierunkowanych na doskonalenie jakości kształcenia w Instytucie Zarządzania
- Stworzenie systemu badania opinii studentów o programie studiów
- Optymalizacja poziomu obciążeń pracowników
- Wprowadzenie narzędzi umożliwiających ocenę zgodności programu studiów z wytycznymi PKA
- Rozwój współpracy z Działem Jakości Kształcenia w zakresie opracowywania nowych rozwiązań podnoszących jakość kształcenia w IŻ
- Rozwój współpracy ze studentami w zakresie doskonalenia jakości kształcenia
- Angażowanie studentów w kształtowanie i promowanie oferty dydaktycznej
- Wprowadzenie mechanizmu monitorowania opinii studentów przez opiekuna kierunku
- Opracowanie i wprowadzenie materiałów informacyjnych dla studentów I roku
- Rozwój współpracy z kołami naukowymi w zakresie upowszechniania wyników podejmowanych aktywności
- Rozwój współpracy z podmiotami z otoczenia w celu doskonalenia i wzbogacania procesów kształcenia w Instytucie Zarządzania
- Powołanie Rad Interesariuszy dla każdego kierunku studiów
- Rozwój współpracy z podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizacji praktyk studenckich
- Uzyskiwanie certyfikacji i akredytacji dla prowadzonych kierunków studiów
- Wsparcie w realizacji spotkań z praktykami i wizyt studyjnych dla studentów i pracowników
- Podejmowanie działań ukierunkowanych na zwiększenie poziomu umiędzynarodowienia kierunków studiów