Ułatwienia dostępu

Instytut Zarządzania

Strategia rozwoju dydaktyki w Instytucie Zarządzana na lata 2025–2028

Strategia rozwoju dydaktyki w Instytucie Zarządzana na lata 2025–2028

CEL STRATEGICZNY

  1. Zapewnienie wysokiej jakości kształcenia w Instytucie Zarządzania poprzez doskonalenie kompetencji pracowników, usprawnianie procesów wewnętrznych  i rozwój współpracy z interesariuszami

CELE OPERACYJNE

  1. Wspieranie rozwoju kompetencji dydaktycznych pracowników
  2. Wprowadzanie i usprawnianie procesów ukierunkowanych na doskonalenie jakości kształcenia w Instytucie Zarządzania
  3. Rozwój współpracy ze studentami w zakresie doskonalenia jakości kształcenia
  4. Rozwój współpracy z podmiotami z otoczenia w celu doskonalenia i wzbogacania procesów kształcenia w Instytucie Zarządzania

Działania i aktywności ukierunkowane na realizację celów operacyjnych:

  1. Wspieranie rozwoju kompetencji dydaktycznych pracowników
    • Identyfikacja potrzeb rozwojowych pracowników w zakresie kompetencji dydaktycznych
    • Współpraca z Działem Jakości Kształcenia w zakresie przygotowywania programów rozwojowych dla pracowników
    • Wspieranie inicjatyw ukierunkowanych na przygotowywanie publikacji dydaktycznych i promowanie dorobku dydaktycznego pracowników
    • Rozwój współpracy międzynarodowej i mobilności zagranicznej pracowników
  2. Wprowadzanie i usprawnianie procesów ukierunkowanych na doskonalenie jakości kształcenia w Instytucie Zarządzania
    • Stworzenie systemu badania opinii studentów o programie studiów
    • Optymalizacja poziomu obciążeń pracowników
    • Wprowadzenie narzędzi umożliwiających ocenę zgodności programu studiów z wytycznymi PKA
    • Rozwój współpracy z Działem Jakości Kształcenia w zakresie opracowywania nowych rozwiązań podnoszących jakość kształcenia w IŻ
  3. Rozwój współpracy ze studentami w zakresie doskonalenia jakości kształcenia
    • Angażowanie studentów w kształtowanie i promowanie oferty dydaktycznej
    • Wprowadzenie mechanizmu monitorowania opinii studentów przez opiekuna kierunku
    • Opracowanie i wprowadzenie materiałów informacyjnych dla studentów I roku
    • Rozwój współpracy z kołami naukowymi w zakresie upowszechniania wyników podejmowanych aktywności
  4. Rozwój współpracy z podmiotami z otoczenia w celu doskonalenia i wzbogacania procesów kształcenia w Instytucie Zarządzania
    • Powołanie Rad Interesariuszy dla każdego kierunku studiów
    • Rozwój współpracy z podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizacji praktyk studenckich
    • Uzyskiwanie certyfikacji i akredytacji dla prowadzonych kierunków studiów
    • Wsparcie w realizacji spotkań z praktykami i wizyt studyjnych dla studentów i pracowników
    • Podejmowanie działań ukierunkowanych na zwiększenie poziomu umiędzynarodowienia kierunków studiów